سردار شهید محمد شیخ بابایی

اصل مطلب در مورد شهدا ومتنهای آموزشی و...

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد





حکمت های نهج البلاغه

دریافت کد


t code By 20Tools.com -->


دريافت کد :: صدایاب

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 55
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : farhad
یک شنبه 3 خرداد 1394

نام پدر : اسحق علی

محل تولد : کبودرآهنگ

تاریخ تولد : ۱۷ / ۰۷ / ۱۳۴۱

تحصیلات : اول راهنمایی

سمت : معاونت گردان ۱۵۷ انصارالحسین

محل شهادت : کرمانشاه _ تنگه چهارزبر

عملیات : مرصاد

تاریخ شهادت : ۰۵ / ۰۵ / ۱۳۶۷

 

وصیتنامه

 

بسم ا… الرحمن الرحیم

 

پدر و مادر عزیزم راهیکه من انتخاب کرده‌‌ام با آگاهی است. راهی است که سرور شهیدان حسین بن علی(ع) در آن راه به شهادت رسیدند. در این راه باید برای استحکام بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی از جان و دل مایه گذاشت و اگر در این راه به شهادت رسیدم آرزویم است از مرگی که مدت‌ها در اتتظارش ثانیه شماری می‌کردم و دوستان عزیزم امروز روزی است که خداوند تبارک و تعالی از ما مردم مسلمان امتحان می گیرد. بیائید دست در دست هم و از این فرصت استفاده کنیم و ای ملت مسلمان ایران قدر این امام بزرگوار را بدانید و تا آخرین قطره خون او را تنها نگذارید من به خواست اراده خداوند تبارم و تعالی و با آگاهی از پایان این راه به عبودیت می‌روم و امیدوارم که بتوانم با نثار خون خودم رضایت خالقم را جلب و به انقلاب عظیم اسلامی تحت رهبری روح خدا ، بت شکن زمان امام خمینی کبیر خدمتی نمایم. مادر فداکارم چه کنم که با وجود آن همه حقی که بر گردنم داری نمی‌توانم همیشه در کنار تو باشم و فریاد سالار شهیدان حضرت امام خمینی را که فرمود آیا کسی هست مرا یاری دهد را نشنیده گرفته از فیض شهادت که فیض عظیم می‌باشد چشم پوشی کنم.

 

برادران و خواهران مسلمان به خصوص پاسداران عزیز که خداوند نعمت پیروزی انقلاب اسلامی را بر ما ارزانی داشت و برای اولین بار هم که شده به همین جهانیان ثابت نمود که اسلام می‌تواند جامعه در غفلت فرو رفته را حرکت دهد و موجی به وجود آورد از این طوفان که بنیان ظلم و ستم استعمارگران مشرق و مغرب را از بین ببرند شما مسئولیت پیام ما را دارید شما مسئول هستید که پیام این شهدا را به جامعه برسانید شما زبان گویای اسلام هستید بنابراین وظیفه و رسالت شما سنگین‌تر از ماست و اعمال شما و کار شما بسیار بزرگ است بسیار متعالی است و اگر ین راه را صحیح ادامه دهید پاداش خوبی در انتظار شماست. امیدوارم هر چه زودتر نیروهای اسلام بر نیروهای کفر پیروز شود ولی باید به گفته امام صبر کرد و ما به پیروزی نیروهای اسلام بر کفر اطمینان داریم.

دوستان عزیز امیدوارم که مرا ببخشید و با دشمنان اسلام و قرآن و امام خمینی همیشه در ستیز باشید و مواظب باشید که اینقدر این سرور مستضعفان و یاور قرآن را ناراحت و غمگین نکنند در این هنگام که وصیت نامه‌‌ام را می‌نویسم بیاد شهدای اسلام به خصوص بهشتی‌ها، رجائی‌ها و با هنرها و دوستان و برادران که در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیده اند می‌باشم. انسانی که خدا را شناخت عاشق او می‌شودو انسان که عاشق شد تمام پلیدیها را از خود میراند انسانیکه خود را شناخت کارهای صالح را یک وظیفه می‌داند من منتی بر خدا ندارم و شماهم ندارید این یک وظیفه است و همه ما مسئول هستیم در راه خدا با جان و با زبان جهاد کنیم و هر کس این کار را نکند خلاف کار است و مجازات می شود شما باید از امام خمینی بزرگوار تبعیت کنید و هرچه ایشان فرمودند باید عمل کنید به سخنان امام خوب گوش کنید تا رستگار شوید جنگ جنگ است و عزت و شرف و دین و میهن ما در گیر همین مجازات است. ما امانت هستیم از جانب پروردگار متعال که هر آن خواستار این امانت شد باید با کمال مسرت و خوشحالی خود را تسلیم کرد و جان به جان آفرین بخشید و اگر من لیاقت شهادت را داشته باشم این افتخاری است بسیار بزرگ که کمتر نصیب همه کس می‌شود.

محمد شیخ بابایی




:: برچسب‌ها: رستگار ,
:: بازدید از این مطلب : 1565
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید،امیدوارم مطالبم آموزنده ومفید باشد.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان khdemineshohad و آدرس farhad12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

fahad12.lxb.ir